livet Låtsasfredag Posted on 8 maj, 2013 Blommorna står på bordet, ljusen är tända, vinet är upphällt, köttet ligger på grillen. Nu kör vi låtsasfredag. Må bäst! 4 Comments By Lena Lena You Might Also Like Bloggen växer 7 maj, 2012 EN TREVLIG KVÄLL I HAMNEN 30 juni, 2018 Måste pigga upp mig 3 april, 2013 4 Comments Reply eva 8 maj, 2013 at 06:14 Kan man inte göra så alla dagar? Ha en riktigt skön långhelg! Reply Nilla 8 maj, 2013 at 06:58 Javisst är det en skön känsla! Fast här är allt uppoch nedvänt då köksrenovering har påbörjats. Kram Nilla Reply nina 8 maj, 2013 at 07:44 ohlalala! Låter underbart, njuuut! Reply Amanda 8 maj, 2013 at 11:24 Go Lena! Tur att vi har dig. Det där med sipporna hade jag aldrig orkar lista ut. Men nu vet jag och det är helt tack vare dig. (Det är bara att plocka på med andra ord 😉 Njut av lill-lördagen! KRAAM Amanda Leave a Reply Cancel ReplyNamn * E-postadress * Webbplats Spara mitt namn, min e-postadress och webbplats i denna webbläsare till nästa gång jag skriver en kommentar. Meddela mig om nya kommentarer via e-post. Meddela mig om nya inlägg via e-post. Δ Denna webbplats använder Akismet för att minska skräppost. Lär dig om hur din kommentarsdata bearbetas.
4 Comments
eva
8 maj, 2013 at 06:14Kan man inte göra så alla dagar? Ha en riktigt skön långhelg!
Nilla
8 maj, 2013 at 06:58Javisst är det en skön känsla! Fast här är allt uppoch nedvänt då köksrenovering har påbörjats. Kram Nilla
nina
8 maj, 2013 at 07:44ohlalala! Låter underbart, njuuut!
Amanda
8 maj, 2013 at 11:24Go Lena! Tur att vi har dig. Det där med sipporna hade jag aldrig orkar lista ut. Men nu vet jag och det är helt tack vare dig. (Det är bara att plocka på med andra ord 😉
Njut av lill-lördagen!
KRAAM Amanda