inredning umgänge GÄSTERNA KAN KOMMA Posted on 14 mars, 2015 Tapeten är uppe. Löpturen är avklarad. Pausen i vårsolen likaså. Maten är förberedd, bordet är dukat och ljusen är tända. Skön jazz-blues spelas i högtalarna. Gästerna kan komma. Ha en skön lördagkväll! Må bäst! 3 Comments By Lena Lena You Might Also Like JULPYNT I SEPTEMBER KÄNDES MAGSTARKT 26 september, 2025 Härligt att få skratta med Linda igen! 1 oktober, 2014 Freeeeedag! 13 april, 2012 3 Comments Reply Inredning & Guldkanter 14 mars, 2015 at 06:12 Så trevligt! Blir det mellomys? Ha en fin kväll! Kram Pernilla Reply Lotta 14 mars, 2015 at 09:24 Å, härligt Lena!! Tror ni är superba värdar och att det är helt underbart att äta middag hos er. Ser fantastiskt fint ut. Här är klockan kvart över fyra just nu och vi dricker lite bubble och ser Mello….prisa tekniken!!! KRAM Reply Ulrica 15 mars, 2015 at 09:10 Så härligt det där såg ut :). Jag hoppas att ni hade en toppenkväll!! Vi ses senare! KRAM Leave a Reply Cancel ReplyNamn * E-postadress * Webbplats Spara mitt namn, min e-postadress och webbplats i denna webbläsare till nästa gång jag skriver en kommentar. Meddela mig om nya kommentarer via e-post. Meddela mig om nya inlägg via e-post. Δ Denna webbplats använder Akismet för att minska skräppost. Lär dig om hur din kommentarsdata bearbetas.
3 Comments
Inredning & Guldkanter
14 mars, 2015 at 06:12Så trevligt! Blir det mellomys? Ha en fin kväll! Kram Pernilla
Lotta
14 mars, 2015 at 09:24Å, härligt Lena!! Tror ni är superba värdar och att det är helt underbart att äta middag hos er. Ser fantastiskt fint ut.
Här är klockan kvart över fyra just nu och vi dricker lite bubble och ser Mello….prisa tekniken!!!
KRAM
Ulrica
15 mars, 2015 at 09:10Så härligt det där såg ut :). Jag hoppas att ni hade en toppenkväll!!
Vi ses senare!
KRAM