livet

AUGUSTI 2022 LÄGGS TILL MINNET FÖR ATT SPARAS

Augusti 2022 blev verkligen toppen och måste läggas till minnet för att sparas. Bra att plocka fram i mörka november. Jag kan knappt minnas när jag varit så nöjd med en månad som nu.

Augusti 2022

Så nöjd så att jag till och med känner mig redo för höst. Tre av månadens dryga fyra veckor hade jag semester och jag lyckades pricka toppenväder. Då är jag nöjd!

Och vi har gjort så mycket härliga och roliga saker under månaden. Firade in när jag gick på semester en vecka in på månaden.

Samma kväll som vi firade det var vi på en middag i hamnen i vår egen hemstad Enköping. Det hade Andreas planerat som en liten överraskning.

Augusti 2022

Vi firade pappas 80-årsdag.

En del arbete med trädäck och trädgård har det blivit.

Givetvis har det blivit en hel del badande i spabadet.

Vi åkte på roadtrip Småland och besökte Eksjö, Växjö, Kalmar, Öland och Västervik. Härliga middagar, besök på slott och museum, vandring och picknick. Ett av inläggen kan du läsa här.

Sett några fantastiska solnedgångar har vi också lyckats med.

Och jag tog tag i träningen igen, så det blev tre pass i veckan de två sista veckorna i augusti. Det var jag så nöjd med!

Augusti 2022

Ett par härliga cykelturer som utflykt har vi också unnat oss.

Augusti 2022 levererade verkligen! Så pass bra leverans att jag faktiskt är redo för hösten.